NOTICIES

BCONNECT@HOME, un nou projecte de recerca internacional sobre la vida digital de la gent gran

BCONNECT@HOME és un projecte de 3 anys finançat pel MINECO a través del programa de recerca trasnacional MYBL: “Ageing and Place in a Digitising World”. Traballarem conjuntament amb Utrecht University, Trent University (Canada) i KTH Stockholm.

Vols fer un doctorat amb nosaltres? Convocatòria de beques per fer el Doctorat en Societat d’Informació i Coneixement de la Universitat Oberta de Catalunya.

Si t’interessen els temes de recerca de CareNet i vols fer un doctorat contacta con nosaltres aquí. La convocatòria de beques està oberta fins el dia 11 de febrer de 2018.

Entrevista a Israel Rodríguez, director de CareNet, al UOC R+I Talk

Entrevista a Israel Rodríguez, director de CareNet, a les UOC R&I Talk. L’entrevista està enregistrada en vídeo i transcrita.

Vídeo de las jornadas del proyecto MOVICOMA, estudio del movimiento de vivienda colaborativa de personas mayores

Vídeo de las jornadas de presentación y discusión de resultados del proyecto MOVICOMA que se celebraron en Barcelona en junio del 2017